• Lorem ipsum

Op deze pagina vind u uitleg over de wijze waarop wij verzenden, tarieven, levertijden, en meer. Mocht de informatie die u zoekt er niet bij staan, neem dan gerust contact met ons op.

Verzenden binnen Nederland

Verzenden naar pakketpunt*

Binnen Nederland kun je je bestelling naar een adres naar keuze laten sturen, zoals je thuisadres of je werk, of naar een pakketpunt waar je het kunt ophalen als het je uitkomt.

Let op dat bestellingen een week op pakketpunt blijven liggen. Daarna worden ze naar ons teruggestuurd en moeten we opnieuw verzendkosten in rekening brengen als we het pakket nogmaals moeten versturen.

Tijdens het afrekenen kun je aangeven dat je je bestelling op een pakketpunt wilt afhalen. Je krijgt dan de keuze uit pakketpunten in jouw buurt.

* Deze functionaliteit is tijdelijk niet beschikbaar.

Avondlevering

Ben je overdag niet thuis? Kies dan voor avondlevering. Voor een klein bedrag extra wordt je bestelling dan in de avondronde van de bezorger meegenomen.

Alleen afleveren op huisadres

Wil je niet dat je bestelling bij je buren wordt aangeboden als je niet thuis bent? Kies dan de optie 'alleen afleveren op huisadres'.

Verzendkosten

Binnen Nederland verzenden wij met PostNL. De tarieven hangen af van de bestelwaarde.

Soort verzendingTarief
Pakketpost€5,50
Afleveren op pakketpunt€5,50
Alleen afleveren op huisadres€5,95
Handtekening voor ontvangst€6,-
Huisadres plus handtekening€6,20
Avondlevering€7,10
Bestelwaarde boven €100,-Gratis verzonden

 

Internationale verzending

Verzendkosten buitenland

De kosten voor het verzenden naar het buitenland verschillen erg per land. Hieronder vind je de tarieven van een aantal veel voorkomende landen. Voor overige landen is het eenvoudig om de verzendkosten te achterhalen: Leg de gewenste artikelen in uw winkelmandje en kies voor 'verzendkosten berekenen'. Vul je land en postcode in en je ziet de verzendopties en tarieven.

LandPakketpostOpmerkingen
België€8Gratis verzonden bij bestelwaarde boven €100,-
DuitslandVanaf €7,50Gratis verzonden bij bestelwaarde boven €150,-
UK**€16,-Gratis verzonden bij bestelwaarde boven €150,-
FrankrijkVanaf €11,-Gratis verzonden bij bestelwaarde boven €150,-
SpanjeVanaf €12,50Gratis verzonden bij bestelwaarde boven €150,-
PortugalVanaf €13,-Gratis verzonden bij bestelwaarde boven €150,-
IerlandVanaf €18,-Gratis verzonden bij bestelwaarde boven €150,-
ItaliëVanaf €12,-Gratis verzonden bij bestelwaarde boven €150,-
OostenrijkVanaf €12,50Gratis verzonden bij bestelwaarde boven €150,-

** UK BTW regels worden automatisch toegepast. Afhankelijk van het bestelbedrag wordt 20% UK BTW berekend, of verzenden we exclusief BTW. In dat laatste geval is de klant zelf verantwoordelijk voor het afdragen van BTW bij import. Meestal brengt de verscheper dit in rekening bij de klant. Omdat onze prijzen op de website standaard met 21% Nederlandse BTW worden getoond, zijn ze niet accuraat als je vanuit GB winkelt. Als je de gewenste artikelen in je winkelmandje toevoegt en naar checkout gaat, dan zie je de juiste prijzen nadat je de GB als land gekozen hebt.

Note: the shipping costs indicated on your order are always the correct one.

 

Je zending volgen

Nadat wij de bestelling hebben klaargemaakt voor verzending ontvang je van ons een email. Als het pakket in ontvangst is genomen door de vervoerder ontvang je nogmaals een email met een link naar onze tracking pagina.

Je kunt ook altijd zelf naar ons tracking portaal gaan om je zending te volgen met behulp van de tracking code.

 

Een artikel retourneren

Het kan natuurlijk altijd zijn dat het door u bestelde artikel niet aan uw verwachtingen voldoet. Als u hierover contact met ons opneemt, proberen we altijd een passende oplossing te vinden. Wilt u het artikel toch retour sturen? Dat mag natuurlijk.

Wanneer u als consument in onze webwinkel artikelen heeft besteld, dan heeft u na ontvangst een zichttermijn van 14 dagen. Binnen deze termijn kunt u het artikel bekijken. Na verloop van de zichttermijn is de koop een feit. Binnen de termijn van 14 dagen kunt u de bestelling annuleren zonder opgave van reden. Dat heet Herroepingsrecht. Uiteraard stellen wij het erg op prijs als u wel een reden opgeeft, zodat wij hier van kunnen leren.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Wanneer u een artikel wilt retourneren, dient u dit bij ons te melden binnen de zichttermijn van 14 dagen. Deze zichttermijn gaat in nadat het artikel door u in ontvangst is genomen. U kunt een retour schriftelijk of via email aan ons melden. Hiervoor kunt u optioneel dit formulier gebruiken. Vermeld hierbij in elk geval uw naam, de artikelen die u wilt retourneren (in het geval u een deel van de bestelling wilt annuleren), en het ordernummer. Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen), hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Nadat u de retour gemeld heeft, heeft u tot uiterlijk 14 dagen na verstrijken van de zichttermijn de tijd om de artikelen aan ons terug te sturen.

Het formulier voor een herroeping/retour vind u hier.

Artikelen dienen in ongebruikte, onbeschadigde staat te worden teruggezonden, in, voor zover redelijkerwijze mogelijk, originele verpakking. Gelieve de met de bestelling meegeleverde factuur bij de retourzending bij te voegen.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Artikelen kunnen, voldoende gefrankeerd, worden gestuurd aan onderstaande retour adres:

Belle Chambre
Gravenstraat 12
3311 BC Dordrecht
Nederland
 
Je kunt ook een retourlabel bestellen via ons ons tracking portaal.
Bij beschadiging van retour gezonden artikelen vind er geen of minder vergoeding plaats, en wordt een waardevermindering bepaald. De artikelen kunnen in dat geval, op uw eigen kosten, weer naar u verzonden worden. Verzending van de retour is voor risico van de klant.
Onvoldoende gefrankeerde retourzendingen en verzendingen onder rembours worden niet geaccepteerd.
Als u als bedrijf een bestelling plaatst is de wet kopen op afstand, en de daarbij behorende zichttermijn van 14 dagen, niet van toepassing. Wlt u als bedrijf een bestelling retourneren, neem dan altijd van tevoren contact even met ons op.

Hoe krijg ik mijn geld terug?

Reeds door u betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen nadat u heeft aangegeven gebruik te willen maken van uw herroepingsrecht aan u terugbetaald, inclusief de oorspronkelijke verzendkosten. Voorwaarde hiervoor is wel dat wij de artikelen inmiddels retour hebben ontvangen, of dat onomstotelijk is aangetoond dat de artikelen reeds zijn retour gestuurd (een tracking code is hiervoor niet voldoende, daar dit niet aantoont wat de inhoud van een pakket is).

Als u een gedeelte van de bestelling wilt annuleren, wordt de aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling aan u teruggestort. Verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd.

De verzendkosten voor het retourneren zijn altijd voor uw rekening. Deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder, bv PostNL.
Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Belle Chambre heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.

Wie betaalt de verzendkosten van een retour?

De verzendkosten voor het retourneren (bij herroeping) zijn altijd voor uw rekening.

Een artikel ruilen

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen via email. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.